maanantai 26. elokuuta 2013

Ugh..

Tämä blogi on ollut todella heitteillä parin vuoden ajan enkä rehellisesti oikein edes tiedä mitä tälle tekisi.

Päivittäminen kiinnostaisi taas mutta ei tämän näköiselle pohjalle. Ulkoasu pitäisi siis uusia mutta en jaksaisi alkaa käymään läpi n. 100 tekstiä ja asemoimaan niiden kuvia ja videoita oikeisiin kohtiin mallin vaihtuessa. Enkä mä voisi jättää sitä tekemättäkään.
Uusi blogi? Ehkä. Tuntuisi kuitenkin väärältä haudata koko historia piiloon. Tässä blogissa on kuitenkin esillä yksi tärkeimmistä asioista mun elämässä ja vaikkei täällä kovin syvällisiä ole jaettu niin elämän tuomat muutokset on kuitenkin näkyvissä. Nih.

Mitä mulle kuuluu? 

Kiitos oikein hyvää. Olen keskittynyt elämässäni parin vuoden ajan muihin asioihin mm. opetellut käymään koulua ja asumaan uudessa kaupungissa. Koulu on vienyt vaihdellen aikaani ja intensiivinen itselle treenaaminen on ehdottomasti ollut tauolla. Opettaminen on kuitenkin intohimoni ja siitä en ole suostunut luopumaan vaikka muiden asioiden kanssa kiirettä on pitänytkin. Tietenkin entinen 10h per viikko tahti ei ole ollut mahdollista ja hyvä niin, kroppakin kiittää.

Lahteen on alkanut kuitenkin muotoutua aika mukavan oloinen tankoiluyhteisö ja tämän syksyn missio on tehdä siitä vieläkin tiiviimpi. Lahdesta löytyi myös oikein pätevä osteopaatti / hieroja käsittelemään mun letkuselkää ja avaamaan jumit.

Ehkä tarvitsin myös pienen hengähdystauon. Tankotanssi lähti omalla kohdalla aikamoisella sykäyksellä liikkeelle ja etenemään (jos uskoisin rakkauteen ensi silmäyksellä niin tää oli just sitä) ja siitä tuli turhan pian liian vakavaakin mun makuuni. Asioita pitäisi kuitenkin pystyä tekemään pieni pilke silmäkulmassa, eikä veren maku suussa kisaten. Tottakai pieni kisailu pitää kehitystäkin yllä mutta mitä vanhemmaks tulee sitä enemmän haluu myös olla lempee itselleen.

Nyt on taas kivaa treenata ja tekee mieli treenata! Etsiä youtuben kätköistä uusia videoita ja analysoida niitä! Tekee myös mieli kirjoittaa sekä kuvata asioita joiden merkitys itselle jossain vaiheessa katosi mutta on taas palannut.
---

Koitan pian löytää jonkun itseäni tyydyttävän ratkaisun tämän ulkoasun suhteen, joka on tällä hetkellä lähes oksettavan sekava ja seuraavan kerran palata enemmän tankoilu aiheisilla jutuilla.

I AM ALIVE!

2 kommenttia:

Ewy kirjoitti...

Jeeee!!! :) Mä oon niin monesti kaipaillut sulta uusia videoita, ettet uskokaan! :)

Miia kirjoitti...

Aww, kiva kuulla <3 Postaan kyllä heti freestylen kun saan ton stagen kasaan. Meinaa itekkin jo poksahtaa kun on jotenkin hirveesti ideoita ja haluis päästä tekee :)