torstai 24. tammikuuta 2008

Alkutaival

Parin muun neidon esimerkkiä seuraten, päätin minäkin pistää pystyyn oman treeniblogin, jotta voin postailla tänne enemmän ja vähemmän video / kuvamateriaalia harjoittelusta, sekä toivottavasti nähdä jotain kehityksen suuntaista tapahtuvan.

Tankoon pääsin käsiksi fyysisesti joulukuun lopulla -07 vaikkakin jo muutaman vuoden ajan olin toivonut lajin rantautuvan Suomeen ja toive toteutui rock the pole studion avatessa ovensa. Heti ensimmäisten tuntien jälkeen lähti oma tanko tilaukseen. Tällä hetkellä mennään eteenpäin kotiharjoittelulla, mutta toivottavasti pian pääseen taas tunneillekkin mukaan.
Jännittyneenä tietenkin odotin mitä esimerkiksi äitini tuumaa uudesta harrastuksestani, koska monilla on paljon ennakkoluuloja tätä lajia kohtaan, mutta minua odotti postitiivinen yllätys: äiti innostui ja halusi myös päästä kokeilemaan :D Mielestäni aivan loistavaa huomata, että oma äiti on avarakatseinen (vaikka tiesinhän minä sen jo etukäteen) .

Enimmäkseen olen treenaillut erilaisia spinnejä ja nyt pikkuhiljaa olen alkanut työstämään geminiä sekä scorpionia ja ensimmäisen järkevän näköisen geminin sain tehtyä eilen. Siitä seuraa kuvaa, kunhan se alkaa tuntumaan hieman varmemmalta.

Pari videota spinneistä muutaman päivän takaa:




Ei kommentteja: