keskiviikko 23. huhtikuuta 2008

Spagaatti tangolla



Kyllä, tänään vihdoin kokeilin siirtää spagaatin tangolle ja ongelmitta meni jee ! Olen treenannut myös käsilläseisontaa tangolla, aikaisemmin huonolla menestyksellä mutta tänään tapahtui Tanjan vinkkien avulla edistystä. Aikaisemmin kädet ovat olleet siis liian kaukana tangosta. Vielä kiikastaa korvienkin välistä mutta tänään onnistuin jalan avulla saamaan käsiseisonnan aikaan. Pian varmasti uskallan tehdä tuon sulavastikin ilman jalka koukkailuja, hopefully.

Alkuun pari hapuilevaa yritystä ja kolmannessa jo toimintaa :D

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vaikutat todella fiksulta, kauniilta ja varmastikaan sussa ei ole ihmisenä mitään vikaa, mutta jostain syystä mä vaan hallitsemattomasti repesin nauruun kun näin tuon videon. Rokkia, epävarmuutta ja puoli minuuttia materiaalia jonka julkaisumotiivista ei allekirjoittaneella hajuakaan.

Onnea vaan.

Mia kirjoitti...

Ja minulla ei ole mitään hajua sinun kommentin julkaisumotiivista :)
Tottakai se on haparoivaa jos spagaatia ensimmäistä kertaa tangolla yrittää. Tämähän on nimenomaan treeniblogi joka seuraa kehitystäni, siinä motiviini pätkän julkaisuun. Myöhemmin voin sitten katsastaa miten olen edistynyt kuten muutkin tankotanssista kiinnostuneet ihmiset. Kukaan kun ei ole seppä syntyessään.

Anonyymi kirjoitti...

Pitäisikö tangolla olevan jalan olla aukikierrossa tuossa spagaatissa? Kysyn puhtaasta mielenkiinnosta. Tankotanssissa olen vasta kömpelö aloittelija, mutta menneisyydessä harrastin joukkuevoimistelua, ja jalkojen (kevyttä) aukikiertoa toitotettiin meille spagaatin yhteydessä paljon.