maanantai 12. tammikuuta 2009

120109

Mun päivitystahti alkaa olla päätä huimaavaa mutta mulla nyt vaan on paljon asiaa :-)
Kävin lauantaina Mehiläisessä nenä- ja kurkkutautien erikoislääkärillä kun keskiviikkoinen homeopaatin ja perjantainen terveyskeskuslääkärin aika ei antanut mitään apua. Homeopatia lienee hyödyllistä jos on hermoja etsiä juuri itselleen sopivaa ainetta. Minä olen liian hätähousu sellaiseen.
Lauantaina todettiin sitten poskionteloiden punkteerauksen jälkeen, että nuha on jo melkein poissa mutta limakalvot ovat about turvonneet kiinni toisiinsa, nenäsumutteen käytön takia. Kiitos vaan tk-lääkäri joka vielä perjantaina käskit sitä jatkamaan.
Siispä sain nenän limakalvoja rauhoittavaa nenäsuihketta sun muita hengitysteitä rauhoittavia lääkkeitä. Nyt olen peräti yölläkin jo nukkunut ja sa
an hengitettyä paremmin nenän kautta!! Taivaallista suorastaan. Lääkäri oli myös sitä mieltä, että voin alkaa kevyesti jo treenaamaan ja pitämään tunteja :)

Tänään pidinkin jo sitten ensimmäiset lyhyet treenit. Lähinnä spinnailin, tein lattialiikkeitä ja venyttelin. Lopuksi oli kuitenkin yritettävä twisted grip handspringiä, missä en todellakaan ajatellut onnistuvani, koska jo perus handspringkin on tällä hetkellä kateissa. Yllätyin kuitenkin suuresti, onnistuin! Parisen kertaakin, tosin kauaa ei liikettä jaksa pitää mutta hyvä alku se on.

Materiaalia



Spinnailua ja spagaatteja


Twisted grip handspring

Pientä spagaati päivitystä kehiin vielä, molemmat jalat edessä menee mutta vasen edessä on huomattavasti parempi kuitenkin. Vasen edessä treenaan ylispagaatteja, tällä hetkellä on jotaan 6 cm paikkeilla.




Yli spagaati, J:n koulukirjat avustajina!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nonni! Ei kyl uskoisi että toipilas tuolla vetelee! :D
Poskiontelotulehdus on ikävä ja salakavala tauti :( Onneksi sait tietää ja hoidettua itsesi kuntoon!

sannemaria

Miia kirjoitti...

Ah voi ei kirjoitin huonosti, mulla ei siis ollut PO-tulehdusta. Punkteerattiin vaan ihan varmuudeksi kun ultraäänen vastaus oli tosi epäselvä :) Punkteeraus antoi sitten varman vastauksen, kun ei sieltä mitään tullut. Nyt tää on alkanut selkeästi jo rauhoittumaan noiden suihkeiden yms avulla, ihanaa!

Sovitaan tässä lähiaikoina jos sinne kisikseen mentäisiin?

Anonyymi kirjoitti...

Joo, mulle käy oikeastaan kaikki iltapäivät koska olen äiti. Mutta laitan sulle vielä Spinnifoorumissa privettina!

sm