lauantai 14. syyskuuta 2013

Perjantai-illan treenit

Aloitetaan nyt heti kuvaoksennuksella ja videokoosteella, jee!

Skorpioni venytykset etenee ja näissä kuvissa on mun mielestä jo nähtävillä aika iso ero parin viikon takaisiin kuviin. Lonkankoukistajiin olen koittanut saada liikkuvuutta ja vahvistusta "resistance stretching" harjoitteilla. Mikäli kiinnostaa, suosittelen tutustumaan tähän videoon.

Tälläkin kertaa jotain uutta ja jotain vanhaa. B-girl on selkeästi kerta kerralta paremmassa kuosissa ja oon aika tyytyväinen et saan sen jo suht hallitusti laskettua alas ja nostettua uudelleen ylös. Gemini mountia kässärin kautta kokeilin tänään myös ensimmäisen kerran. Mulla on edelleen noihin kässäri juttuihin viha-rakkaussuhde. Suurin osa on kivan näköisiä tai hauskoja siirtymiä mutta mä en vaan uskalla ottaa niihin vauhtia joten on pakko vääntää voimalla. Olin aiemmin ajatellut ko. mountista etten ehkä jaksaisi nostaa sitä ylös mut hyvin kuitenkin sujui. Videolla on myös muita kivoja juttuja, joita bongailin Spin around the pole foorumilla Heidin videosta ja joita oli pakko päästä itsekkin kokeilemaan :)

Cocoon ja suljettu kaksonen. Tämä kaksikko näyttää musta itseasiassa, jopa paremmalta kuin "kisakautenani", mahtaako johtua sitten vähän aktiivisemmasta lonkankoukistajien venyttelystä, joista edellä jo mainitsinkin, vai kuvittelenko vain.

----
Huoh, jostain syystä en saa noita paria ylempää kuvaa asettumaan mitenkään järkevästi, enkä jaksa menettää yöuniani tai hermojani niiden kanssa, joten antaa olla. Sori :)

2 kommenttia:

hemu kirjoitti...

Huikea toi skorpparivenytys, sulla on kohta molemmat kädet nilkassa! Ihania ja tosiaan tutun näkösiä juttuja myös videolla. ;) Toi B-Girl -nosto on mullakin työn alla, tuppaa vaan lähtemään herkästi pyörimään.. pitääpä taas alkaa treenailemaan sitä. :)

Miia kirjoitti...

Itseasiassa mä kyl saan kädet nilkkoihin :D mut sillon se venytys lähtee ainostaan niistä hartioista ja mä yritän nyt kovasti kiusata nyt noita jalkoja...

Kokeile B-girl:ssä pitää varpaat aluksi kohti kattoa V avaamisen sijaan, oli ainakin mulla helpommin hallittavissa aluksi niin :)